Støt sidens drift
Vi har modtaget 1 bidrag på i alt ca. 200,- efter fradrag af gebyr. Tak for støtten!!!
Besøgende
Rogges.dk byder
Janne1977
velkommen!
Brugere i Chatten: 0
Antal brugere 238
| Preben | 00:25:05 |
| ncj | 00:37:09 |
| Niels Jørgen | 00:50:11 |
| nhoj | 01:37:22 |
| Roar | 05:07:19 |
| tropefugl | 06:10:30 |
| dmo | 18:53:40 |
| Kjeld | 19:07:33 |
| malhaidary | 20:01:36 |
| schach5330 | 21:59:27 |
| steen | |
| packer | |
| ronnie | |
| F Andersen | |
| casperthrane |
Gæster online 1
Tilfældig Billede
5 Nyeste brugere
Fra brugernes tagwall's
Tak for fødselsdags hilsenen :D
hey gamle tillykke med fødselsdagen.:D
tillykke med fødselsdagen..hilsen den...
Statistik
Nyeste artikler
Tilfældig Avatar
Har allerede en Avatar. |
Fuglemarked Annoncer
| Seneste annoncer: Til salg | |
| . | Vagtler Skrevet: 08/13/2010 |
1 Annoncer i alt |
|
| Seneste annoncer: Købes / Byttes | |
| . | Guldfasan kyllinger købes Skrevet: 08/16/2010 |
1 Annoncer i alt |
|
Brugerafstemning
Begivenheder
| Ma | Ti | On | To | Fr | Lø | Sø |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 |
Replikboks
hi
09.09.2010
[url=http://www.ip
ekyoluevdenevenakl
iyat.com]evden eve nakliyat[/url] [url=http://www.ev
denevenakliyatt.ne
t]evden eve nakliyat[/url]
ekyoluevdenevenakl
iyat.com]evden eve nakliyat[/url] [url=http://www.ev
denevenakliyatt.ne
t]evden eve nakliyat[/url]
31.08.2010
forsinket mange tak
26.08.2010
Tillykke med fødselsdagen Rogge 

lise beck
22.08.2010
Tak for forslag fra medlemmer ang. grå jaco, der bare bliver ved med at plukke sig. Den ligner snart en kylling, men stadig vinger og hale.
Den har fået nye hasselgrene, som den er rigtig glad for, m
11.08.2010
Lise, fuglen har vel ikke fået lopper fra den hund, og derfor plukker sig, var der børn med også? tænker her på lus, som er ret udbredt i visse områder.
08.08.2010
Hej Lise, gå op i debat/forum klik på det, der kommer så en masse underfora, klik på aks, pasning og pleje, og opret ny tråd, så er der plads til at skrive.
lise beck
08.08.2010
Ny bruger med grå Jaco, som p.g.a. en besøgshund fik stress, så den plukker sig slemt.
Har prøvet at pensle lidt blodstørkningsmidd
el til kløer på den, men det har kun gjort det værre. Har også prøv
el til kløer på den, men det har kun gjort det værre. Har også prøv
30.07.2010
Hej Lise
Du skal helt til toppen der er både log in og profil der kan du oprette dig.,
lise beck
30.07.2010
hjælp mig med at blive bruger
lise beck
30.07.2010
hvordan bliver jeg bruger
Se indlæg
Rogges.dk --- Mødestedet for fugleelskere!!! :: Generelt :: Diverse
|
Så skete det igen
|
|
| Roar |
Lagt på d. 28.04.2008 14:31:51
|
|
System Administrator ![]() Antal indlæg: 759 Tilmeldt: 30.03.08 |
en eller anden stupid idiot har igen ødelagt en del arbejde, jeg er både sur og ked af at nogen overhovedet gider at ødelægge en lille side som denne, jeg er nu ved at være der hvor det hele kan være ligemeget, nu har jeg siddet i 3 uger og bøvlet rundt med siden for at få den op at køre som den skal! og til hvad nytte, fortsætter det på denne måde... ja så har vi en fugleside mindre i dk, jeg vil være ked af hvis det kommer så lange, men jeg har også andet i livet end at sidde 25 timer i døgnet foran skærmen, jeg var overbevist om at det ikke ville ske efter alle de tiltag der blevet laver de sidste 3 uger, og alligevel blev jeg snyt, nå men det var det for nu, hyg jer med derude, jeg æder lige en tydekiks, og så må jeg jo igang igen *bugs**pissed**tdown*
Mange hilsner Roar |
| acdcpige |
Lagt på d. 28.04.2008 16:58:47
|
|
Ny på Rogges.dk ![]() Antal indlæg: 9 Tilmeldt: 01.09.07 |
for f.......... da de skulle ha nogen tæsk skulle de.....![]() |
|
|
|
| renepip |
Lagt på d. 28.04.2008 17:56:16
|
|
Moderator ![]() Antal indlæg: 434 Tilmeldt: 16.05.07 |
Halløj.Lad mig få fingrende i det svin*pissed* der ødelægger siden så lover jeg at han/hun ikke har fingre til at bruge mere.Har kontaktet politiet idag for råd/vejledning ang hackningen,skal kontakte politiets IT afd imorgen også må vi se hvad de kan finde ud af,Randers politi tog det meget alvorligt og ville gerne følge det til døren og ønskede tilbagemelding uanset hvad vi fandt udaf,så lad os håbe. Og til dig Roar,du skal ha den største ros herfra for din uopslidelig tålmodighed og arbejde for at holde siden kørende*clap*.Mange Hilsner RenePip
Mange Hilsner Rene |
|
|
|
| Nebstrup |
Lagt på d. 28.04.2008 22:14:27
|
|
Øvet ![]() Antal indlæg: 44 Tilmeldt: 21.10.07 |
Det er pisse irriterende at folk ikke kan opføre sig bare nogenlunde anstændigt*pissed**pissed* Jeg håber du har tiden og energien til at blive ved Roar, personligt ville jeg være rigtigt ked af det hvis Rogges forsvandt. ![]() ![]() |
|
|
|
| Roar |
Lagt på d. 28.04.2008 22:40:01
|
|
System Administrator ![]() Antal indlæg: 759 Tilmeldt: 30.03.08 |
I kan være helt rolige, den værste harme har lagt sig, jeg er ikke lige typen der bare lige sådan opgiver fordi et par fjolser syntes det er fedt at ødelægge tingene, jeg tager glædeligt kampen op, det slider måske en del på familielivet at jeg skal bruge så meget tid på at få siden op igen og igen, men jeg har virkeligt lagt mange timer i siden, og det smider man ikke bare væk, i morgen tager jeg kontakt til en it ekspert og forhøre mig om der findes nogen muligheder for at undgå dette i fremtiden, samt der bliver taget backup hyppigere, selvo jeg egentligt troede vi var godt garderet, men rogges forsvinde... nej det bliver over mit lig... på med hatten og op med siden igen*tup*
Mange hilsner Roar |
| Kjeld |
Lagt på d. 28.04.2008 22:48:25
|
|
Bruger ![]() Antal indlæg: 185 Tilmeldt: 21.07.07 |
møjen rora du kan prøve at ringer til lief møller i oskbøl på XXXXXXXX-XXXXXXXX hils fra kjeld i kliplev og spør om han kan hjælpe dig for det han ikke ved om pc er ikke vær at vide og de/dem der ikke kan lade være at ødlægge andes side skulle have deres pc skuppet op hvor solen ikke skinder, mvh. kjeld.
Redigeret af Roar d. 30.04.2008 07:45:10 |
| Spring til debat: |
Tilfældige Forum Emner
Hej med jer, Senegal papegøjer., Rød Rosella, Min rødhovedet dvp Fælder, et indlæg fra per, Produktudvikling på rogges.dk - igen, Cubafinker, spøgsmål TRÅD LUKKET, servage DROP DEM, Underskrift for dyrepoliti, kattetid, JULEN 2008., voliere, Ny hjemmeside., Beo æg, igen igen!!!, Turteldue, Billeder i bruger album, Fuglepark, Har jeg gjort det rigtige? :/, Diamantfinker., Hej Alle, Spurvepapegøjer, Rengøring?, Rigtig godt nytår, Underlig undulat..., næsebor m.m., Kinesiske dværgvagtler, min undulat bløder!, Danmark – et fristed for fuglekriminalitet, citere

*bugs**pissed**tdown*