Støt sidens drift
Vi har modtaget 1 bidrag på i alt ca. 200,- efter fradrag af gebyr. Tak for støtten!!!
Besøgende
Rogges.dk byder
Janne1977
velkommen!
Brugere i Chatten: 0
Antal brugere 238
| ncj | ![]() |
| casperthrane | 00:07:11 |
| Preben | 00:32:23 |
| Niels Jørgen | 00:57:29 |
| nhoj | 01:44:40 |
| Roar | 05:14:37 |
| tropefugl | 06:17:48 |
| dmo | 19:00:58 |
| Kjeld | 19:14:51 |
| malhaidary | 20:08:54 |
| schach5330 | 22:06:45 |
| steen | |
| packer | |
| ronnie | |
| F Andersen |
Gæster online 1
Tilfældig Billede
5 Nyeste brugere
Fra brugernes tagwall's
Tak for fødselsdags hilsenen :D
hey gamle tillykke med fødselsdagen.:D
tillykke med fødselsdagen..hilsen den...
Statistik
Nyeste artikler
Tilfældig Avatar
Har allerede en Avatar. |
Fuglemarked Annoncer
| Seneste annoncer: Til salg | |
| . | Vagtler Skrevet: 08/13/2010 |
1 Annoncer i alt |
|
| Seneste annoncer: Købes / Byttes | |
| . | Guldfasan kyllinger købes Skrevet: 08/16/2010 |
1 Annoncer i alt |
|
Brugerafstemning
Begivenheder
| Ma | Ti | On | To | Fr | Lø | Sø |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 |
Replikboks
hi
09.09.2010
[url=http://www.ip
ekyoluevdenevenakl
iyat.com]evden eve nakliyat[/url] [url=http://www.ev
denevenakliyatt.ne
t]evden eve nakliyat[/url]
ekyoluevdenevenakl
iyat.com]evden eve nakliyat[/url] [url=http://www.ev
denevenakliyatt.ne
t]evden eve nakliyat[/url]
31.08.2010
forsinket mange tak
26.08.2010
Tillykke med fødselsdagen Rogge 

lise beck
22.08.2010
Tak for forslag fra medlemmer ang. grå jaco, der bare bliver ved med at plukke sig. Den ligner snart en kylling, men stadig vinger og hale.
Den har fået nye hasselgrene, som den er rigtig glad for, m
11.08.2010
Lise, fuglen har vel ikke fået lopper fra den hund, og derfor plukker sig, var der børn med også? tænker her på lus, som er ret udbredt i visse områder.
08.08.2010
Hej Lise, gå op i debat/forum klik på det, der kommer så en masse underfora, klik på aks, pasning og pleje, og opret ny tråd, så er der plads til at skrive.
lise beck
08.08.2010
Ny bruger med grå Jaco, som p.g.a. en besøgshund fik stress, så den plukker sig slemt.
Har prøvet at pensle lidt blodstørkningsmidd
el til kløer på den, men det har kun gjort det værre. Har også prøv
el til kløer på den, men det har kun gjort det værre. Har også prøv
30.07.2010
Hej Lise
Du skal helt til toppen der er både log in og profil der kan du oprette dig.,
lise beck
30.07.2010
hjælp mig med at blive bruger
lise beck
30.07.2010
hvordan bliver jeg bruger
Se indlæg
Rogges.dk --- Mødestedet for fugleelskere!!! :: Frugt & Insektædere :: Sygdomme
|
Tarzan er DØD
|
|
| renepip |
Lagt på d. 17.12.2007 19:42:33
|
|
Moderator ![]() Antal indlæg: 434 Tilmeldt: 16.05.07 |
Tarzan er DØD. Min Super dejlige Beostær Tarzan døde i dag ca 10 år gammel hvilket ikke er specialt gammel for en beostær hvorfor den er død lige nu ved jeg ikke,den var virkelig tynd så noget er gået helt galt uden jeg har kunnet se det Jaine og jeg sørger Mange Tanker sender vi til ham,ham der var så fuld af liv og glad sang,fløjtede som en gadedreng og fik vores have til at minde om en jungle.Dette er ment som en påpegning af at vi nogle gange lige skal tage vores fugle i hånden og føle efter om de feks er tynde eller andre ting der måske vækker vores syn for at noget måske er galt,Tarzan har hængt lidt i 2 dage men ikke noget alarmerende,troede jeg Mange Hilsner Renepip.Hyg jer derude og helst med jeres fugle![]() |
|
|
|
| Jannick |
Lagt på d. 17.12.2007 19:50:34
|
|
Moderator ![]() Antal indlæg: 365 Tilmeldt: 30.08.07 |
renepip skrev: Tarzan er DØD. Min Super dejlige Beostær Tarzan døde i dag ca 10 år gammel hvilket ikke er specialt gammel for en beostær hvorfor den er død lige nu ved jeg ikke,den var virkelig tynd så noget er gået helt galt uden jeg har kunnet se det Jaine og jeg sørger Mange Tanker sender vi til ham,ham der var så fuld af liv og glad sang,fløjtede som en gadedreng og fik vores have til at minde om en jungle.Dette er ment som en påpegning af at vi nogle gange lige skal tage vores fugle i hånden og føle efter om de feks er tynde eller andre ting der måske vækker vores syn for at noget måske er galt,Tarzan har hængt lidt i 2 dage men ikke noget alarmerende,troede jeg Mange Hilsner Renepip.Hyg jer derude og helst med jeres fugle![]() Trist men der sker sgu - jeg har også selv lige mistet en løggrøn og en sortsiken for en uges tid siden. Selvfølgelig havde sortsiskne en fuld rede bygget
Mvh Jannick |
|
|
|
| Roar |
Lagt på d. 17.12.2007 19:54:35
|
|
System Administrator ![]() Antal indlæg: 759 Tilmeldt: 30.03.08 |
Det var rigtig trist det er lige før jeg begynder at , mine tanket går til dig gå jaine, med håbet om at enken må finde sig en ny og mindst lige så dejlig "Tazan"
Redigeret af Roar d. 17.12.2007 19:54:58 Mange hilsner Roar |
| schubert |
Lagt på d. 17.12.2007 20:05:43
|
|
Øvet ![]() Antal indlæg: 69 Tilmeldt: 28.11.07 |
hej, Rene. hold op hvor er det mega sørligt jeg føler med dig, da jeg selv lige har mistet en fugl den blev 13 år, og jeg er ikke kommet mig over det endnu, håber du finder en ny der er ligeså dejlig.. æret være hans minde. mvh. schubert. |
| Deleted_User |
Lagt på d. 22.12.2007 20:41:03
|
Aktiv![]() Antal indlæg: 273 Tilmeldt: 01.01.70 |
når hvor synd for både fuglen og ejeren![]() |
| renepip |
Lagt på d. 22.12.2007 20:51:55
|
|
Moderator ![]() Antal indlæg: 434 Tilmeldt: 16.05.07 |
Hej magnus og i andre. Kan oplyse jer om at nogle af mine nære fuglevenner har tilbudt mig fugle ganske gratis når alt dette er overstået med undersøgelserne,så det må jo siges at være ganske flot at der er venner der sådan vil hjælpe en på fogede igen efter tabet af fugle,ja det er blevet til 9 fugle, et par Prevorstegern og ca 17,000kr fattigere,MEN forhåbentlig meget klogere på fuglesygdomme når svaret foreligger fra Vetarinær Instituttet Mange Hilsner Renepip I still keep smiling![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Jannick |
Lagt på d. 22.12.2007 22:48:14
|
|
Moderator ![]() Antal indlæg: 365 Tilmeldt: 30.08.07 |
renepip skrev: Hej magnus og i andre. Kan oplyse jer om at nogle af mine nære fuglevenner har tilbudt mig fugle ganske gratis når alt dette er overstået med undersøgelserne,så det må jo siges at være ganske flot at der er venner der sådan vil hjælpe en på fogede igen efter tabet af fugle,ja det er blevet til 9 fugle, et par Prevorstegern og ca 17,000kr fattigere,MEN forhåbentlig meget klogere på fuglesygdomme når svaret foreligger fra Vetarinær Instituttet Mange Hilsner Renepip I still keep smiling![]() ![]() ![]() Go' venner - Hvaae skal vi lige få indgået et par venskav'er Ej det er sq fedt. Jeg kender selv det når man mister noget til en høj værdi
Mvh Jannick |
|
|
|
| Roar |
Lagt på d. 18.05.2008 11:27:41
|
|
System Administrator ![]() Antal indlæg: 759 Tilmeldt: 30.03.08 |
Hey pip! Fandt du nogensinde ud af hvad der gik galt med Tarzan? Mange hilsner Roar |
| Spring til debat: |
Tilfældige Forum Emner
Udfyld din profil!!!, Guldbrystet Astrild, Kønsforskel på rødhovedet dværgpapegøje, Rødhovedet dværgpapegøjer, Nye regler for dyrehandlere!, Trovado i Sønderborg!!!, At bruge det rigtige lys til fuglene, Opdatering af rogges.dk, Det roder på Rogges.dk, Konge parakit, Tidsforbrug, Sølvfarvede diamantfinker, diamantfinker, Ringsalget, Mus!!!, Fischers dvergpapegøye og nymfer, Billeder!, kanariefugle, Stær, Sælge, Tarzan er DØD, Solfugle, ADVARSEL!!!, indlæg igen fra Per, Endelig Æg !!!, Temperatur, Guldbrystet Astrild, ammefugle, Hvilken art er Poppe ?, Live Counter!!!

Tarzan er DØD. Min Super dejlige Beostær Tarzan døde i dag ca 10 år gammel hvilket ikke er specialt gammel for en beostær

Mange Hilsner Renepip